blue background with O2 bubbles four bubbles with happy smiling people

Děkujeme
za účast v soutěži

Právě vybíráme vítěze

Jsem Dobrý

  • Informační a komunikační činnosti
  • Hlavní město Praha
platných hlasů: 0
Jsem Dobrý
Jaký je váš největší podnikatelský úspěch?

V roce 2023 jsem pracoval jako marketingový ředitel Vasek a Botasu. Před tím jsem 8 let pracoval na marketingu v Heureka Group, kde jsem měl na starosti řízení mezinárodního týmu. V menší firmě typu Vasky jsem si ale uvědomil, že expertiza seniorního markeťáka menším firmám často schází k tomu, aby do marketingu investovali smysluplně a pomohlo jim to v dlouhodobém růstu. Všichni jen investují do krátkozrakého výkonnostního marketingu a když jim dojde dech, protože nemají dostatečnou strategii, začnou panikařit a často i krachovat. Nicméně žádná z těchto firem si nemůže dovolit zaplatit takto zkušeného člověka na full-time. Proto jsem se rozhodl přejít na volnou nohu a pracovat právě s těmito menšími firmami na začátku cesty. Nastavit základy, připravit strategii s realistickými cíli a změnit marketingové utrácení v marketingové investice. Asi největším dosavadním úspěchem je práce se šperkařskou firmou Olivie. Jejich značka vypadala velmi lacině, neměla jinou strategii než levné ceny a slevové akce a pomalu začínala narážet na strop v možnosti růstu. Společně jsme postavili strategii, na jejím základě změnili branding firmy. Po jednom roce společné práce vyrostla spontánní znalost značky ze 16 % na 25 %, roste zdravě bez závislosti na slevách, a to nás ještě čeká podzimní TV kampaň v hlavní sezoně.

Díky jaké vaší charakterové vlastnosti se tento úspěch dostavil?

Marketingové znalosti dokážu pragmaticky adaptovat na potřeby konkrétních klientů. Zároveň dokážu ostatní pozitivně motivovat, aby se našli odvahu pro vyšší a odvážnější cíle, než na jaké si věří. Nejdůležitější roli ale hraje především odbornost a schopnost ji srozumitelně předávat nemarkeťákům. Posledním střípkem je poté vřelost, která vede k tomu, že na mnoha klientech mohu pracovat dlouhodobě, což je primární podmínkou k úspěšné spolupráci.