blue background with O2 bubbles

Poslední šance na milionový krok

Dejte o sobě vědět a zviditelněte své podnikání

5
Dny
3
Hodiny
52
Minuty

Divadlo nejen pro dětského diváka

  • Kulturní, zábavní a rekreační činnosti
  • Hlavní město Praha
platných hlasů: 0
Divadlo nejen pro dětského diváka
Jaký je váš největší podnikatelský úspěch?

Dosud za největší podnikatelský úspěch považuji to, že od roku 1990 Divadlo POHÁDKA Praha se svým repertoárem činoherních inscenací stále zůstává "ve hře" a přes mnoho peripetií, které jsou spojené s existencí zájezdového divadla, se mu stále daří vyvolávat úsměv nejen u dětského diváka. Přes úspěšné inscenace klasických pohádkových témat (Zlatovláska - J.Kainar; Panna a netvor - J.M.LePrinceDeBeaumont; Radúz a Mahulena - J.Zeyer), přes hudební pohádky čerpající z bohaté studnice českých pohádek (Jak se Honza učil čarovat, Honza a Hejhulák, Princezna Konvalinka), s nahlédnutím do témat severských či německých pohádek (Kouzelné křesadlo - H.Ch.Andersen; Jak se Kudla přepočítal - bří Grimmové), přes inscenace pohádkových kabaretů, černého a luminiscenčního divadla až k inscenacím pro starší a dospělé diváky (Gordický uzel - ve stylu Osvobozeného divadla - F.Zacharník; Mezi námi zvířaty - bajka na motivy C. Székely; Bratr, sestra a já - Thomas Bernhard).

Díky jaké vaší charakterové vlastnosti se tento úspěch dostavil?

Nevím, zda je to charakterová vlastnost, nebo vlastnosti, neboť to zcela není jen jednostranná záležitost. Především usiluji o neustálé proměňování snů, vizí a přání ve skutečnost. A k tomu je asi potřeba jistý kus bláznovství, nezodpovědné zodpovědnosti, trocha vůle, ctižádosti, tvrdohlavosti, snad i odvahy - neustoupit tam, kde jiní troskotají, nějaká vytrvalost a ... ale já se na to nikdy takto nedíval, necítil jsem nějaké specifické vlastnosti ... i když dát dohromady několik lidí, pokud možno stejně naladěných a křižovat republiku na čtyřech kolech zájezdového divadla 35 let ... vlastně nevím, co to může být. Hlavně to strašně uteklo :-)