blue background with O2 bubbles four bubbles with happy smiling people

Udělejte
milionový krok

Odvaha zviditelní vaše podnikání

Bylo Nebylo Apartmány

  • Ubytování, stravování a pohostinství
  • Liberecký kraj
platných hlasů: 0
Bylo Nebylo Apartmány
Jaký je váš největší podnikatelský úspěch?

Můj největší podnikatelský úspěch? Přetvoření starého penzionu z 90. let v Krkonoších v moderní, samoobslužný a zároveň srdečný koncept ubytování „Bylo Nebylo“, který se stal místem, kam se hosté opakovaně vrací. Začátek – starý penzion a nová vize – Koupili jsme budovu původního rodinného penzionu postaveného v 90. letech. Namísto demolice jsme zvolili cestu rekonstrukce – s respektem k původní atmosféře srdečnosti, blízkosti a rodinného ducha, který hosté oceňovali i v minulosti. – Naším cílem bylo vdechnout domu nový život – zapojením moderních technologií, chytrého provozu a zároveň uchovat to lidské, co se dnes často vytrácí. Unikátní koncept – pohodlí, soběstačnost a radost z maličkostí – Vznikl „smart & self-service“ dům, kde si hosté sami udělají check-in, do dveří vstupují přes chytré zámky, čepují si sami pivo, vybírají vína či potraviny ze samoobslužného baru, využívají pohodlí společných sdílených prostor a přitom mají soukromí v apartmánu . – Vše funguje jednoduše přes chytré technologie. Přesto se hosté cítí vítaní – „…bylo vidět, že majitel přemýšlel nad detaily“ (recenze). – Moderní provoz neznamená anonymitu – hosté oceňují přívětivost a možnost kdykoli nás kontaktovat. Ověřená spokojenost – lidé se vrací – „Již jsme zde byli 3× a rádi se opět vrátíme“ – to je zpětná vazba, která potvrzuje, že náš mix chytrého provozu, pohodlí a laskavosti funguje. – Hosté zmiňují i měkké ručníky, kvalitní postele, atmosféru, detaily. Právě to tvoří rozdíl mezi běžným ubytováním a zážitkem. Výsledky – stabilita a růst značky – Díky spokojenosti hostů a opakovaným rezervacím se koncept ukázal jako životaschopný a udržitelný. – Nedávno jsme otevřeli druhý apartmán u moře v Albánii – nový trh, nová destinace, ale stejná filozofie pohody a autonomie. Proč je to pro mě největší úspěch? Proměnili jsme stárnoucí penzion v dům, který hosté vnímají jako „druhý domov“. Dokázali jsme spojit chytrý provoz s lidskostí. Udrželi jsme autenticitu místa – a přitom ho otevřeli novým generacím cestovatelů. Hosté se vrací, značka roste, a koncept má potenciál šířit se dál. Zpětná vazba od hostů nás hřeje, potvrzuje naši vizi a motivuje k dalšímu rozvoji.

Díky jaké vaší charakterové vlastnosti se tento úspěch dostavil?

Díky schopnosti spojit inovativní myšlení s citem pro atmosféru, smyslem pro detail a hlubokým pochopením potřeb lidí. Přemýšlím dopředu, tvořím s jasnou vizí a důrazem na funkční detaily, využívám vlastní zkušenosti i intuici – a právě to mi umožnilo přetvořit starý penzion v moderní ubytování, které stojí na důvěře, lidskosti a promyšleném řešení.