Dogo Fogo – Psí OOTD na každý den
- Velkoobchod a maloobchod
- Hlavní město Praha

Můj největší podnikatelský úspěch – že jsem to celé rozjela bez týmu, bez investora, jen s nápadem, odhodláním, velkou naivitou, která mi neustále dává lekce, a dvěma psími kamarády, kvůli kterým to celé vzniklo. Značku Dogo Fogo jsem založila v říjnu 2024 s cílem vytvořit psí módu, která bude nejen stylová a dokonale funkční, ale bude opravdu pro všechny rasy. Za pár měsíců provozu e-shopu jsem prodala zboží za téměř 150 000 Kč, přičemž drtivá většina objednávek přišla organicky přes Instagram, bez placené reklamy. Největší jednorázová objednávka byla přes 16 000 Kč, jeden zákazník nakoupil dokonce už za více než 26 000 Kč a jiný udělal 9 objednávek. Moje produkty už najdete v jedné kamenné prodejně, další dvě spolupráce mám rozjednané. Plánuji také první offline prezentaci na prodejním stánku. Z malé kolekce se stalo téměř 15 druhů oblečků a doplňků, z nichž některé jsou i oboustranné, aby se daly maximálně využít. Bála jsem se letní sezony – protože psí oblečky jsou do značné míry sezónní záležitost. Ale vymyslela jsem svatební kolekci pro psy, která nemá na českém trhu konkurenci, a právě ta mi zachránila mimosezónní okno. Ukázalo se, že když se spojí funkce, emoce a styl, zákazníci reagují i mimo hlavní sezónu. Střih každého blečku je navržený podle tělesné konstituce jednotlivých psích plemen, aby skvěle padl a neomezoval v pohybu. Oblečky vyvíjím s profesionální konstruktérkou, která stojí za precizním technickým zpracováním. Používám převážně materiály od evropských dodavatelů a vymýšlím inovativní řešení pro detaily – například oboustranné voděodolné zipy s reflexním proužkem, díky kterým není potřeba kazit design neestetickými odrazkami. Mám z toho dobrý pocit, porotože se zákazníci vracejí a říkají, že „konečně našli to, co jim na českém trhu dlouho chybělo“.
Tvrdohlavost, cit pro detail a kreativita. Tvrdohlavost proto, že jsem se do toho pustila i bez zkušeností a nevzdala to, ani když to bylo těžké a blízcí lidé mě od toho odrazovali. Cit pro detail mi pomáhá tvořit produkty, které jsou dotažené nejen funkčně, ale i vizuálně. A kreativita? Těch nápadů mám tolik, že je ani nestíhám realizovat – nejradši bych všechno zkusila hned. Někdy mě to zbrzdí, ale většinou mi to otvírá nové cesty, které bych jinak neviděla.