100 podnikatelských příběhů "dobrých lidí", aby víc dobrých lidí chtělo podnikat
- Profesní, vědecké a technické činnosti
- Hlavní město Praha

Za svůj největší podnikatelský úspěch považuju, že pomáhám běžným podnikatelům zvědomit si a rozvyprávět jejich příběhy. Ač jsem firmu chtěla rozjet už před 6 lety (a pak postupně přišly tři děti a trochu mě zpomalily), přijde mi to dnes důležitější než kdy jindy - ve světě, ve kterém teď žijeme, je strašně lehké propadnout pocitu, že jednotlivec nic nezmůže. Pokud není politik, nevěnuje čas aktivismu, neposílá miliony na dobré věci. Prostě je těžké tenhle svět pozorovat jen ze sedačky spolujezdce. Proto tolik potřebujeme, aby podnikatelé, ti každodenní s dobrým srdcem a dobrým produktem, kteří chtějí dělat (a dělají) svět lepší, mluvili o tom, co dělají, byli vidět, byli slyšet a tvořili novou normu. Protože čím víc dobrých lidí uvidíme uspět a měnit svět, tím víc lidí s pohnutky na pravém místě dá svým nápadům zelenou a bude stavět lepší svět. I v dnešní době vizionářů jsou to často ti s ideály a dobrosrdečností, kteří nevěří, že v sobě mají kvality podnikatele, lídra, šéfa - věří, že to není profilově pro mě. Dle šetření, které jsme podnikli v Lokreative za covidu, nevznikne spousta nápadů jen proto, že jejich tvůrci neví, jak o nich mluvit. Nevidí se v roli podnikatele. V Lokreative pomáháme šéfům firem najít svůj příběh a směr komunikace, ať už začínají, expandují, něco mění nebo lidsky dozráli a chtějí to chytit za dobrý konec. Nic nepřikrášlujeme, naším cílem je, aby zněli jako oni sami – jen jasněji, odvážněji a na pevnějších nohách. Po měsíci až půl roce práce na jejich story a komunikaci jsou i sami podnikatelé přesvědčenější o tom, co budují. To je velká změna ve vnitřní úrovni i navenek, která se propisuje do celé firmy. Do konce roku 2026 cílíme na 100 rozvyprávěných příběhů podnikatelů v Česku a střední Evropě. Jelikož nejčastěji pracujeme s šéfy firem o 5-50 lidech, tak je to 500 až 5000 životů, které si stoupnou do své síly. A to nemluvě na jejich zákaznících a lidech, ke kterým se jejich příběhy dostanou.
Ve svém dospělém životě jsem velkým ambasadorem naivity. Naivita nemá nejlepší PR (vizionářskost zní líp), ale je to tatáž vlastnost - schopnost na chvíli přehlédnout realitu a vidět možnosti. Věřit ve změnu, i když se to nezdá nebo to bude na dýl. Jsem člověk, který má velký cit pro slova a unikátnost druhého člověka, umím naslouchat a jít do hloubky. Zároveň jsem praktik zaměřený na výsledek a dokážu tohle srdce/hloubku/nuanci dostat do byznysu. Netvořím snové příběhy ani vyhajpované stories jednorožců,... pomáhám odhalit unikátnost v každém podnikateli, ať už je v rychle rostoucím tech odvětví nebo je to agentura o 20 copywriterech nebo dřevaři (vše reální klienti). Moje naivita je průvodcem i mým klientům, lidem, kteří by na první pohled neměli potřebu o sobě a svých firmách mluvit, ale uvědomují si, že to pro růst a předání své message potřebují.